El nostre alumnat de Cicles Formatius de GS participa en l’Última Paraula en la modalitat del Micròfon d’Or i el Cara Cara a nivell autonòmic.

El passat dimecres 3 d’abril, dos grups d’alumnat de cicles formatius del nostre centre, un grup de GS 2n TEI (Odette Mateos; Jasmine El Ghzaoui; Blanca Naranjo; Celia Sarabia; Àlex Recio i Gabriela Lizarazo) i un grup de GS 2n TIS (Anna Serrano; Laura Mellado; Mariam Kiemde; Julia Garcia i Rumaisa Akrouh) van participat en la segona semifinal com a SEMIFINALISTES al concurs de l’Última Paraula en la modalitat del Micròfon d’Or i del Cara Cara (debats) a nivell autònomic de Catalunya, que ha tingut lloc a l’Espai Bital a Hospitalet de Llobregat, organitzat per Impuls FP. El nostre alumnat ha presentat un projecte d’emprenedoria i d’innovació relacionat amb la Mutilació Genital Femenina i el grup de TEI va participar en debats en posició A favor i En Contra sobre si perjudica o no l’ús de la IA en l’aprenentatge de l’alumnat.
Hi havia 10 equips semifinalistes de tota Catalunya i els grups del centre eren un d’aquests!
Es tracta d’un concurs d’oratòria que pretén fomentar la competència de comunicació dels estudiants d´FP, mostrant la importància que té la comunicació en el desenvolupament d’un projecte professional i en el treball en equip i a l’hora de defensar o refutar una idea.
L’alumnat va gaudir d’un esdeveniment on el talent, el diàleg, la capacitat de síntesi i l’esperit crític van ser els protagonistes principals. #impulsfp #orgullFP #emprènfp #skillscomunicacio #ultimaparaula