El Mou-te del segon trimestre

Tot donant continuïtat a la nostra aposta per educació per la salut, l’alumnat de 3r d’ESO i 1r de Batxillerat, ha fet una ruta de 6 km des de l’institut fins a la platja de Malgrat de Mar.

Han pogut gaudir d’estona d’esbarjo a la platja. Molts han jugat a futbol, vòlei, i fins i tot, jocs de cartes. El bon temps acompanyava per estar compartint temps amb companys i companyes. Tot seguit, han tornat pel mateix camí cap a l’institut, fent uns altres 6 km.

Per tant, 12 km ben aprofitats i gaudits!

Per altra banda, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO han anat fins a Palafolls. Allà han fet una gimcana fotogràfica i han gaudit d’una estona d’esbarjo.

Podeu veure més fotos al següent enllaç