Conèixer la Biblioteca Comarcal a 2 ESO

Els alumnes de 2n d’ESO van rebre la visita de la Montse Mateu, tècnic auxiliar de la Biblioteca Comarcal de Blanes. L’objectiu principal va ser presentar l’activitat “Real VS virtual” que s’està duent a terme durant el mes de novembre i que busca que, de manera lúdica, els alumnes es familiaritzin amb aquest espai i aprenguin a buscar qualsevol tipus de material dels temes que més els interessen.
La xerrada va ser molt amena perquè, a més d’explicar com s’organitzen els materials a la biblioteca i com els han de cercar, els alumnes també van poder parlar de diferents qüestions relacionades amb la lectura i van compartir els seus gustos com a lectors.
El grup de 2n A ja ha fet el taller i s’ho han passat d’allò més bé fent l’activitat proposada.