Coneixem el nostre entorn: sortida a Peixos Ros

L’alumnat de 3r de l’ESO va gaudir els passats 30 de novembre i 1 de desembre d’una sortida multidisciplinar, que va ser molt ben rebuda pels nois i noies que s’hi van sumar.

Amb l’objectiu de conèixer una mica millor el nostre entorn, la jornada va combinar tant la pràctica esportiva com l’apropament al ric teixit empresarial blanenc.

La reconeguda empresa de Blanes Peixos Ros, especialitzada en comercialització, elaboració i distribució de productes del mar: peixos i maricos frescos i congelats, ens va oferir una interessantíssima xerrada sobre el funcionament d’aquesta gran empresa de la Selva.

Després d’aquest primer tastet, l’alumnat va poder veure de primera mà com es treballa amb una visita pels principals espais de les seves instal·lacions.

Paral·lelament, es van organitzar diferents partits de bàsquet en format 3×3 en què els joves esportistes, a banda de passar una estona ben divertida, van demostrar les seves habilitats esportives.