Comença l’orientació a 4rt ESO!

Des del Departament d’Orientació s’han iniciat les sessions d’orientació acadèmica per a l’alumnat de 4rt d’ESO.

Aquesta iniciativa pretén informar i ajudar a la presa de decisió de tots aquests alumnes, valorant les seves motivacions, interessos, habilitats i destreses.

En aquest sentit, coneixerem com funciona el Sistema Educatiu i els diferents itineraris formatius post obligatoris que podran escollir. Els alumnes aprofundiran també en els seus punts forts i dèbils a través de diferents dinàmiques d’autoconeixement.

Aquestes sessions es portaran a terme al llarg de tot el segon i tercer trimestre en un acompanyament grupal i individual que es perllongarà fins a les preinscripcions de Batxillerat i Cicles, en el mes de maig.