Celebrem Sant Jordi amb tallers, futbol i molts premis!

A l’institut el divendres 21 d’abril vam celebrar la nostra diada de Sant Jordi!

Durant les tres primeres hores, l’alumnat va participar en diferents tallers organitzats pel professorat i per l’alumnat de 1r de Batxillerat: manualitats, Kahoots, endevinalles, escriptura creativa,…Tot plegat en un ambient distès que es respirava al S’Agulla des de primera hora del matí.

Després del pati, va arribar l’hora de l’esperadíssim partit de futbol del professorat contra l’alumnat, una tradició instaurada al centre des de fa molts anys i que fa molta gresca.

La jornada va concloure amb l’entrega dels premis del XXIX Concurs literari de Sant Jordi i d’altres concursos de diferents temàtiques realitzats al centre com el concurs de fotografia matemàtica, el concurs de punts de llibre amb 3D o les proves Cangur. Visca la creativitat!

La nostra enhorabona a tots els guanyadors!

Moltes gràcies a tota la gent que ha fet possible aquesta diada i a tots els participants!

En aquest enllaç podreu veure més fotos de la diada