Celebrem la Castanyada

La castanyada és una de les tradicions catalanes més populars a tot Catalunya; per aquest motiu, l’alumnat de 1r de TAPS va preparar activitats adreçades als usuaris i usuàries d’un centre geriàtric.

La nostra intenció era que aquestes persones tan especials poguessin seguir la tradició de forma divertida i dinàmica.

Els nois i noies van pensar propostes per als diferents col·lectius que s’hi poguessin trobar, com per exemple, torrar castanyes, fer panellets, ballar, cantar, disfressar-se, etc.

A causa de la COVID-19, aquestes activitats, si bé no es van poder implementar en un centre geriàtric, sí que van ser realitzades pels alumnes.

Així, vam poder gaudir de la tradició i, al mateix temps, comprovar de primera mà si les activitats estaven ben programades i pensades per al col·lectiu destinat.

Un cop finalitzades les diferents sessions, els i les alumnes van fer una avaluació que ens va ajudar a reflexionar sobre les activitats portades a terme. Es tracta d’un procés molt important per al creixement personal i laboral de l’alumat.

Us deixem aquí una imatge d’un mural de la castanyada.