Celebrem el Mou-te en un entorn privilegiat

L’alumnat de l’institut ha celebrat aquest 19 de març el Mou-te! Una sortida que enguany s’ha fet en grups bombolla, fet que no ha impedit que els nois i noies gaudissin d’una jornada agradable i lúdica en un entorn privilegiat.

Els grups de 1r ESO han aprofitat la caminada per anar a Santa Bàrbara, Punta S’Agulla i Cala Treumal.

Per la seva part, els grups de 2n ESO han passejat fins les Platges Sud (Sa Palomer – Riu Tordera) on han practicat diferents esports.

L’alumnat del PDC, juntament amb els cinc grups de 3r ESO, han realitzat la Ruta Vescomtes de Cabrera (concretament, la zona Port i les Ermites de Sant Joan, Santa Bàrbara i Sant Francesc.

A punt per començar l’intens Treball de Síntesi en els propers dies, s’ha volgut vinculat part del projecte a aquesta l’edició del Mou-te!.

Els nois i noies de 4rt d’ESO han aprofitat la jornada per gaudir de la Cala Sant Francesc on, respectant les distàncies, han coincidit amb l’alumnat de la SIEI, que venia d’una caminada fins el Castell de Sant Joan.

Aquí teniu un recull de les imatges del Mou-te 2021!