Anem a la deixalleria municipal!

Durant els mesos de novembre i desembre, es van organitzar diverses sortides a la Deixalleria Municipal amb l’alumnat de 1r i 4t d’ESO.

Organitzades pel Departament de Tecnologia, aquestes activitats han servit perquè els alumnes coneguessin què es fa en una deixalleria, quins materials s’hi poden dur i com es gestionen.

Així mateix, van poder veure de primera mà com funciona un sistema de panells fotovoltaics, com capta la llum solar i la converteix en energia elèctrica, útil pel consum humà.

Els nois i noies van entendre millor com funciona aquest equipament tan important en la gestió dels residus del nostre municipi i que tenim tan a prop.

Albert Cebrià i David Valle
Departament de Tecnologia