Alumnes de batxillerat comparteixen les seves experiències

Una representació d’alumnes de segon de batxillerat ha donat un any més suport al departament d’orientació a les sessions que es realitzen amb l’alumnat de 4t.

Dins el marc de les xerrades d’orientació acadèmica, l’alumnat ha explicat la seva experiència. Així, des dels diferents itineraris, hem escoltat diverses vivències, reptes, il·lusions, angoixes i ens han transmès l’esforç, la constància, els dubtes en la presa de decisions. Per sobre de tot, però, les ganes de superació.

Han mostrat les diferents cares del batxillerat i la implicació de tothom en els estudis escollits. És, sense cap mena de dubte, una bona manera de connectar amb les noies i nois de 4t. En un moment en què cal que valorin tots els aspectes per escollir el millor itinerari per aquesta nova etapa de formació postobligatòria.

Enguany les xerrades han estat fetes al camp de futbol del Racing a les hores d’estudi. Un espai obert i distès que ha afavorit que els alumnes de 4t poguessin preguntar tots els dubtes i qüestions que els poden ajudar a decidir sobre el seu futur acadèmic més immediat.

A tots els alumnes que han participat del projecte: Moltes gràcies per la vostra col·laboració!