Àlgebra en temps de Coronavirus

L’alumnat de 3r d’ESO afronta aquests dies l’aprenentatge del llenguatge algebraic i les seves aplicacions en context real.

Fer classes mantenint la distància de seguretat i respectant altres mesures com dur mascareta no sempre és fàcil, però de vegades l’alumnat et sorprèn. I és que sempre tenim alumnes que, amb l’ajuda i guia de la docent, poden fer de professors/es a altres companys/es que necessiten ser ajudats.

Entre tots i totes aconseguim compartir coneixement matemàtic i ja som grans experts i expertes en àlgebra.

Departament de Matemàtiques