Acaben els treballs a l’hort de l’institut

Des de l’inici del curs, l’alumnat de 3r i 4t del Projecte de Diversificació Curricular (PDC), a través de la matèria de tecnologia, ha treballat amb dedicació i cura l’hort de l’institut.

Ara, que aquesta feina arriba a la seva fi, tot coincidint amb el final de curs, és temps de fer una petita valoració.

Durant aquests mesos, l’alumnat ha aprés el nom de diferents eines, com la pala, l’aixada, la mànega, etc… I, el més important, ara també sap com utilitzar-les!

A banda, ha après a sembrar i a plantar faves, pèsols, cebes, alls, enciams, cols, bledes, carbassons, carbasses, maduixes,… i, sobretot, ha pogut veure com aquestes plantes creixien.

Aquests nois i noies s’han familiaritzat amb altres tasques habituals de qualsevol hort, com arrencar males herbes, o regar, recollir,…

Com podreu imaginar, l’activitat ha estat molt ben rebuda per tots els nois i noies!

A banda d’aprendre i descobrir un munt de coses noves, el projecte els ha permès fer setmanalment una sessió fora l’aula, en contacte amb la natura… tot un regal.