Set alumnes, entre el 15 % millor de Catalunya a les Cangur de Matemàtiques

Divendres passat, durant la jornada de Sant Jordi, l’alumnat més ben classificat a la prova Cangur de matemàtiques va rebre un petit reconeixement.

Les Cangur són unes proves matemàtiques anual, amb el format de concurs individual, promoguda per l’Associació internacional Le Kangourou sans Frontières.

El seu objectiu, la promoció d’aquesta disciplina entre la gent jove i la mainada mitjançant la participació en una activitat científica.

Enguany, set nois i noies del S’Agulla s’han posicionat entre el 15 per cent millor de Catalunya del seu nivell.

La nostra enhorabona!

Pel que fa al tant per cent, la xifra representa la posició de l’alumnat del seu curs que ha quedat per davant seu.

Nivell 1r ESO

Laura C. J., percentil 11,91 %

Nivell 2n ESO

Oriol P. G., percentil 12,28 %
Anna N., percentil 12,65 %

3r Nivell ESO

Oriol S. P., percentil 9,19 %

Nivell 4t E

Jan L. O., percentil 4,35 %
Oriol B. E., percentil 8,36 %
Francisco G. P., percentil 12,74 %

Estem molt orgullosos de vosaltres, seguiu així!