Urban Sketch per un dia

La Maria i en Joan, professorat de Visual i Plàstica de 1r d’ESO, van decidir convertir els seus alumnes, per un dia, en els Urban Sketch de Blanes.

Així, van convidar a l’Institut representants dels Girona Urban Sketchers per explicar als nois i noies que és ser un Urban Sketcher.

Urban Sketchers és un col·lectiu d’artistes internacional que dibuixa les ciutats on viuen i els llocs on viatgen.

Tot l’alumnat va escoltar amb atenció els consells i suggeriments, que posaran en pràctica a cadascuna de les sortides quinzenals que faran pel municipi.

Maria Mezquita i Joan Colomer
Departament d’Expressió