Premiats en un projecte de ciència ciutadana!

Ja es coneixen els guanyadors del projecte educatiu de ciència ciutadana ‘Mosquito Alert per a joves: fomentant vocacions científiques a partir de la ciència ciutadana’, iniciativa del Ministerio de Ciencia e Innovación on, per primer cop, hem participat com a institut.

Des del departament de Ciències Naturals estem orgullosos de tot l’alumnat de 3r d’ESO, a qui volem agrair la implicació en el projecte i les ganes d’aprendre fent ciència ciutadana. Per a tots i totes vosaltres, el nostre reconeixement i aquest diploma.

Pel que fa al concurs nacional de productes finals, amb el que es dona per finalitzada l’edició d’enguany, destacar dos treballs del nostres alumnes, en la categoria juvenil:

Millor pòster científic pel grup Metallica de Raúl G., Arnau B. i Eric A., de 3r E.

Millor vídeo pel grup Caza Mosquits de l’Eric M., Hugo H. i Hugo G., de 3r B.

Enhorabona a tots i a totes!