Celebrem el Foreign Languages Day!

Des del departament d’idiomes no volíem que ni el Coronavirus ni les restriccions ens impedissin celebrar una nova edició del Foreign Languages Day.

Per aquest motiu, enguany vam adaptar el programa d’activitats perquè comptés amb totes les mesures de seguretat necessàries.

Així, alumnes i professors vam poder celebrar el 18 de desembre la tercera edició del FLD. Vam passar el matí jugant al Tutifruti, al Lyrics Training, practicant diferents esports i resolent els Kahoots que els alumnes de Batxillerat havien preparat per als d’ESO.

També vam veure vídeos on l’alumnat d’ESO donava informació sobre països de parla anglesa i francesa.

A l’hora d’esmorzar, l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA), a qui volem agrair especialment la seva implicació, ens va oferir un esmorzar francès (croissants de xocolata amb un suc).

Per acabar, els alumnes van escriure en anglès els propòsits per l’Any Nou i els van col·locar en forma d’Arbre de Nadal en unes notes adhesives, en el que conforma una exposició que es pot veure al hall de l’Institut.

Esperem que a la pròxima edició puguem celebrar el FLD amb tota normalitat i fer que tots ens ho passem encara millor, sempre aprenent coses noves dels països anglòfons i francòfons.

Moltes gràcies a tots! A reveure!