Joc de rol al Monestir de Sant Pere de Rodes

L’alumnat de 2n d’ESO ha estudiat aquest curs l’estil romànic, dins la matèria de Socials. Però, per tal de conèixer-lo de primera mà, ahir va tenir l’oportunitat de visitar el Monestir de Sant Pere de Rodes, mostra de l’arquitectura romànica catalana.

A través d’un joc de rol, els nois i noies van poder descobrir d’una manera lúdica tant Sant Pere de Rodes com la realitat social de l’edat mitjana.

Els alumnes es van dividir en tres grups: el clergat, la noblesa i la pagesia, i van haver de prendre decisions treballant en equip, per assolir l’objectiu final.

En funció de les seves decisions, guanyaven o perdien targetes de monedes (diners), espases (armament) o blat (menjar). Cada decisió es prenia en una estància diferent del monestir, d’aquesta manera van poder visitar diferents espais com el claustre o l’església.

Aquí podeu veure més fotos de la sortida: https://photos.app.goo.gl/pJm9SKFcXRuvv8ZD6