Jardí Botànic Marimurtra “Les plantes medicinals de casa nostra”

Dilluns 8 de maig l’alumnat de 1r d’ESO B i D va anar d’excursió al Jardí Botànic Marimurtra i va participar a l’activitat “Les plantes medicinals de casa nostra”.

Per grups, van caminar per tot el jardí buscant els codis QR que hi havia amagats, per descobrir els noms de diferents plantes remeieres, les seves propietat o el seu origen, i van omplir un dossier amb tota aquesta informació.

Després de gaudir de la bellesa del jardí, i de les impressionants vistes, van anar la platja de Blanes a jugar a futbol i a remullar-se a la platja.

L’alumnat de 1r A i 1r C d’ESO el dilluns 29 de maig farà la mateixa sortida.