L’enginyer/a sempre hi és però no es veu

La setmana passada van venir del Col·legi d’enginyers graduats i enginyers tècnics industrials de Girona a fer una xerrada al centre. El propòsit és fomentar la matriculació d’alumnes a carreres d’enginyeria, i especialment entre les dones. La xerrada va ser a càrrec de Maria Àngels Pita, gerent del col·legi d’enginyers.

Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Girona - Patronat Politècnica EPS

Esperem que hagi servit per motivar a alguns alumnes a la matriculació d’aquests tipus de graus.