Graduació alumnat de 4rt d’ESO!

Lluny queden aquells dies de final d’estiu del 2017 quan s’acostava la vostra incorporació al S’Agulla, en què molts de vosaltres vau patir nits sense dormir.

Alguns, per la vergonya d’haver d’entrar sols a l’institut; d’altres, pels nervis de no saber si estaríeu a la mateixa classe que els vostres amics de l’escola, i a d’altres us angoixava el dubte de si encaixaríeu o no amb els nous companys…

Aquests quatre anys al S’Agulla han donat per molt, un munt d’experiències compartides i d’aprenentatges personals que us han fet madurar i que recordareu per sempre més.

I els professors, als que tant heu criticat i criticareu, sabem que en el fons ens estimeu com nosaltres us estimem a vosaltres i, tot i la feinada que ens heu pogut arribat a donar, us volem agrair tots els bons moments que ens heu fet passar, que són molts, de debò; fins i tot amb vosaltres hem arribat a aprendre, perquè, no ho dubteu, nosaltres també creixem amb vosaltres.

I desitgem que el nou camí que ara empreneu us sigui profitós i que en gaudiu. Heu estat una molt bona promoció: us portarem al cor i us enyorarem!

Professorat de 4rt d’ESO

Aquí podeu veure més fotos de l’acte de graduació: https://photos.app.goo.gl/YAj4z7VB2gyFBnxM6

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *