Servei comunitari de 3r d’ESO – Banc d’aliments

En el marc del Servei Comunitari, l’alumnat de 3r ha iniciat el cicles de xerrades relacionades amb el voluntariat i el servei a la comunitat. Des de cultura i valors, diferents entitats presentaran el seu projecte.

Dos voluntaris del banc d’aliments de les comarques de Girona han vingut al centre a explicar la seva experiència i la funció tan necessària que realitza l’entitat.

Temes com el malbaratament alimentari, la gestió dels excedents en els comerços i les indústries, les necessitats socials, i el més important, com poder contribuir a la millor gestió dels productes que comprem per consumir a casa, han estat temes de debat.

Els propers 25 i 26 de novembre es portarà a terme el Gran recapte, unes jornades de recollida d’alimentació als comerços per poder aprovisionar el Banc d’aliments.

Hi poden participar de voluntaris tots aquells alumnes majors de 16 anys, i els menors, sempre que hi hagi un adult a càrrec. Una iniciativa solidària a tenir en compte!