2n d’ESO treballa la cohesió i el treball en equip a La Granja

Durant la sortida a La Granja de Sta. Maria de Palautordera els alumnes de segon d’ESO han realitzat cinc activitats. La primera consistia en complir reptes basats en el manteniment de l’equilibri, individualment i en grup. A més aquest exercici s’ha utilitzat per explicar el procediment de l’assetjament escolar i les diferents formes de resistir-s’hi.

La següent, era un joc de treball en equip, la classe es va dividir en dos i els grups havien de passar una pilota entre els, amb ajuda d’unes xarxes.

Seguidament, han fet una prova on s’havia d’aconseguir fer encaixar a tothom en un bloc de formigó d’aproximadament 60 cm. Durant aquesta activitat s’ha pogut observar quins tipus de persones existeixen en la classe i com s’han actuar per crear un bon col·lectiu.

A continuació els alumnes havien de passar per un recorregut amb ulls tapats amb antifaç, acompanyats d’una parella. Es va fer servir per analitzar el nivell de confiança, per una banda, i de responsabilitat per una altra.

L’última activitat consistia en trobar la seva parella, una altra vegada amb els ulls tancats, utilitzant el tacte, el que va ajudar a entendre la importància d’aquest sentit. Finalment han fet una reflexió sobre tot que es va produir i han arribat a conclusions importants per a cadascú.

Aquí podeu veure més fotos de la jornada: https://photos.app.goo.gl/37qZ1xgfB1Afe1hY8