Contra el desànim, educació en l’entorn!

Els quatre grups de 1r d’ESO van gaudir de valent de la segona excursió del programa de sortides quinzenals per lluitar contra la tristesa i el desànim al Castell de Palafolls.

La iniciativa, molt ben rebuda per part de l’alumnat, proposava una jornada lectiva diferent: contacte amb la natura, pràctica d’exercici físic i un esmorzar saludable.

A banda d’interessants dinàmiques de cohesió de grup a càrrec de les tutories, els nois i noies van seguir les diferents sessions de Tecnologia, Socials, Català i Educació Física.

Es va trobar molt a faltar l’alumnat que estava confinat.

Aquí podeu donar un cop d’ull a les fotos de la sortida: https://photos.app.goo.gl/XWyJxAs7FvousRTz7