Calendari proves d’obtenció del títol d’ESO

Aquí teniu el calendari de les proves d’obtenció del títol d’ESO, per l’alumnat que va finalitzar l’ESO l’any 2019 o 2020 però no va obtenir el títol en tenir pendents de superació cinc o menys matèries.

Termini de presentació de sol·licituds d’inscripció De l’1 al 12 de febrer de 2021
Publicació al tauler d’anuncis del centre del calendari de les proves i de les llistes d’admesos i exclosos Entre el 15 i el 19 de febrer de 2021
Termini de presentació de reclamacions a les llistes d’admesos i exclosos Del 22 al 24 de febrer de 2021
Realització de les proves De l’1 al 12 de març de 2021

Requisits per poder presentar-se

Aquests són els requisits per poder presentar-se a les proves:

1. Haver finalitzat l’ESO l’any 2019 o 2020.
  2. Tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any 2021.

També hi podrà concórrer qui faci els 17 anys l’any 2021 sempre que compleixi alguna de les condicions següents:

• Tenir un contracte laboral que l’impedeixi assistir al centre en règim ordinari.
  • Trobar-se en procés d’obtenció d’un permís de treball (alumnat estranger).
  • Ser esportista d’alt rendiment.

3. Haver cursat l’ESO (el 4t curs inclòs) sense haver obtingut el títol i amb un màxim de cinc matèries suspeses.

En aplicació d’aquests requisits, queden exclosos de les proves els alumnes inscrits per repetir 4t d’ESO en el present curs 2020-2021.

En canvi, hi poden concórrer els alumnes matriculats a ensenyaments d’adults o a l’Institut Obert de Catalunya, sempre que compleixin els tres requisits abans esmentats.

Sol·licitud

A continuació teniu la sol·licitud per tal de descarregar-la i presentar-la al centre: Sol·licitud Proves ESO