Diada de Sant Jordi al S’Agulla

Avui hem celebrat la nostra diada de Sant Jordi!
Durant les tres primeres hores, l’alumnat ha participat a diferents tallers organitzats pel professorat tant a dins com a l’entorn proper del centre: manualitats, Kahoots, endevinalles, escriptura creativa,…Tot plegat en l’ambient distés que es respirava al S’Agulla… Llegeix més»

Mou-te: gaudim de l’entorn i de la bona companyia!

Divendres 8 d’abril s’ha celebrat una nova edició del Mou-te, que es va haver d’ajornar l’11 de març a causa del mal temps.

L’alumnat de 1r i de 2n d’ESO ha anat xino-xano fins al parc Francesc Macià de Malgrat de Mar, on ha… Llegeix més»

Jocs cooperatius, solidaritat i orientació en la nova sortida de 1r ESO

Per segon dimecres consecutiu, l’alumnat de 1r d’ESO ha fet una sortida pedagògica.
Organitzada per la professora d’Educació Física, Anna Saiz, del Departament d’Expressió, la jornada ha arrencat a les 08.30h del matí per finalitzar a les 14.45h.
L’alumnat ha estat acompanyat per dues professores d’Educació Física,… Llegeix més»

Pregó dels Reis del Carnestoltes de 2n de TEI

El divendres 18 de febrer l’alumnat de 2n de TEI va fer el pregó dels Reis del Carnestoltes de cicles d’aquest curs.

Dins del seu projecte, ens conviden a reciclar per guarir els mars i a gaudir de la festa i la rauxa del Carnaval!

En aquest enllaç també podreu veure més fotos de les diferents disfresses de la setmana.

  • Dilluns: pijama
  • Dimarts: pentinat divertit
  • Dimecres: sabates originals
  • Dijous: professió amb la inicial

 

L’alumnat de batxillerat, mestre a la Fira de la Ciència!

Aquí teniu un recull de la Fira de la Ciència d’enguany, celebrada dins del marc de la 26a Setmana de la Ciència, que va omplir de joves científics el pati de l’institut.

La iniciativa va resultar ben interessant i divertida!

Feia goig veure com l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat de Química preparaven experiments de ciències i actuaven com a autèntics mestres pels de 1r i de 2n d’ESO, que se’ls escoltaven admirats i sorpresos.

Gràcies a tothom!

Aquí podeu veure totes les fotos de la Fira.