Emotiva i divertida graduació de 2n de batxillerat

El nostre institut va acollir ahir la celebració de la graduació de l’alumnat de 2n de batxillerat. Coneixent la promoció, no podia anar d’una altra manera: quina estona més emotiva i divertida!

Durant l’acte, conduït per les alumnes Farners Ibáñez i Ainhoa Sánchez, es van donar diferents premis a l’alumnat, es va fer un repàs del professorat i, fins i tot, van oferir dos aplaudits espectacles: un ball i una actuació musical.

Posteriorment, va ser el torn de l’esperat photocall on tots els nois i noies graduats es va poder fotografiar amb amics, família i professorat. Després, bona part dels participants van anar a sopar al camping La Masia.

S’acomiada aquí una molt bona promoció que ens ha acompanyat durant sis anys i que ha marcat una part de la història del nostre institut.

Molta sort a totes i a tots, sabem que, feu el que feu, serà un èxit segur!

Aquí podeu veure algunes imatges de la celebració: https://photos.app.goo.gl/ftoZEsgfXpdShgaYA