Esquiada al Principat d’Andorra

L’alumnat de 1r de batxillerat, des de la matèria d’Educació Física, ha realitzat una sortida al Principat d’Andorra per a la pràctica de l’esquí alpí i snowboard com a activitat esportiva a la natura. Aquest any, s’hi ha afegit l’alumnat de 2n de batxillerat, que no va poder anar-hi el curs passat a causa de les restriccions sanitàries derivades de la Covid-19.

Del 9 a l’11 de març, a l’estació d’esquí d’Ordino Arcalís, han pogut gaudir de dues hores de classe diàries adaptades al nivell de coneixement de l’esport de cadascú. En acabar les sessions amb els monitors especialitzats, es destinava la resta del dia a la pràctica lliure de l’esquí, sols o amb el professorat acompanyant.

En les estones lliures, van poder per passejar per Escaldes-Engordany, parròquia on estaven allotjats, i relaxar-se amb les aigües termals de Caldea.

“Blau, verd o vermell, tots ens caurem sense voler” (Lucía Moreno)