Les alumnes de Grec brillen al Teatre de Blanes

El divendres 27 de maig, un grup d’alumnes de grec de 1r de batxillerat va actuar al Teatre de Blanes amb una adaptació de l’obra d’Aristòfanes, Las asambleístas, realitzada per en Pep Torres.

Argument: Un grup de dones ateneses es preparen per anar a l’assemblea en comptes dels seus marits per tal de solucionar els problemes que té la ciutat; hi fan noves lleis que canvien la manera d’actuar dels seus ciutadans i ciutadanes.

Intèrprets: Clàudia Berzal, Míriam García, Maria Jiménez, Carla Muñoz, Ingrid Torres i Martina Valls, del grup Aristai.

Direcció: Mª José López i Pep Torres.

Amb la col·laboració dels cantants Noèlia Mora i Marc Anglarill.

Aquí podreu veure les millors imatges d’aquest especial dia.