Excel·lència comunicativa en Anglès: enhorabona, Íngrid!

L’alumna de 1r de batxillerat, Ingrid T. va participar el passat 21 de març a la final del concurs a l’Excel·lència Comunicativa en anglès organitzada pel Rotary Club Blanes – Costa Brava Sud.

Després de superar la primera part del concurs, un treball individual en anglès sobre el tema Una professió en valors Rotaris i un vídeo presentant la síntesi del seu treball, l’alumnat s’hi reunia a la biblioteca comarcal de Blanes, seu de la final del certamen.

Els nois i noies participants van realitzar una petita exposició oral explicant quina professió voldrien exercir en un futur i quins valors rotaris hi volien incorporar per tal de millorar el nostre món.

Posteriorment, el jurat, format per una representació de l’Ajuntament de Blanes, el Departament Educació i l’entitat organitzadora, va decidir la guanyadora.

El premi atorgats van ser, per a la primera classificada, una estada de dies dies a un país de parla anglesa; per la seva part, tant la segona com la tercera millor presentació es van endur una tauleta digital.