Projecte Erasmus +

Aquest curs el nostre centre forma part d’un consorci europeu, CETE+ Consorci Europeu per la transformació educativa. L’objectiu d’aquest projecte Erasmus +  és impulsar la innovació i la internacionalització del nostre centre gràcies a les mobilitats europees i a les formacions que farà el professorat del centre seguint els objectius CE 2027 i l’Agenda 2030 de l’ONU.

•  Incorporar metodologies i estratègies que facilitin la implementació del currículum en funció de les necessitats individuals de l’alumnat i que fomentin un aprenentatge col·laboratiu i significatiu.
  • Canviar la cultura estesa d’un model de centre basat en l’atenció a necessitats educatives especials a un model basat en atendre les particularitats de tot l’alumnat (personalització de l’aprenentatge).
  •  Contribuir al desenvolupament de les competències digitals que el nostre alumnat necessita per integrar-se en una societat caracteritzada per les transformacions i canvis accelerats derivats de les tecnologies.
  •  Participar en l’Espai Europeu d’Educació a través de la internacionalització  pel que fa al currículum, pràctiques pedagògiques i univers relacional.
  • Dissenyar instruments i estratègies que permetin reforçar l’autonomia i afavoreixin la consolidació de l’escola com un espai per a l’èxit educatiu.
  •  Desenvolupar la competència plurilingüe i pluricultural per facilitar la convivència , el respecte mutu i la participació activa i crítica en un món globalitzat.
  •  Millorar la qualitat educativa a través de la formació inicial i continuada del professorat i els equips directius creant la cultura del centre formador.
  •  Incrementar l’impacte dels programes d’innovació en els àmbits organitzatiu, pedagògic i de l’aprenentatge de l’alumnat a través de la creació de comunitats d’aprenentatge.

Equip Impulsor_R3_1_desembre_21- presupost