AMPA

L’AMPA és l’espai que ens permet a les famílies participar de manera activa en l’educació dels nostres fills/es dins l’institut. El nostre objectiu és aconseguir tenir una AMPA forta i activa i que les nostres reivindicacions prenguin força. Per això us demanem que us hi apunteu. Tothom és benvingut, independentment del grau d’implicació i disponibilitat. L’AMPA del Milà som totes i tots.
La quota de soci és de 15€ per curs i família, sense cap afegit per tenir altres germans al centre. Aquesta petita aportació econòmica ens permetrà a l’AMPA tirar endavant les activitats, el suport al centre i tot allò que ens proposem tots plegats.
El projecte educatiu de l’Institut és engrescador i de qualitat. Tot bon projecte educatiu necessita una AMPA, que treballi colze a colze, en la mesura de les seves possibilitats, per aquest motiu es va revifar el curs 2017-2018.
Quins són els nostres objectius?
– Subvencionar les colònies-viatges de l’alumnat.
– Subvencionar i col·laborar amb les activitats extraescolars i garantir-ne l’assegurança de responsabilitat civil.
– Participar activament en el Consell Escolar del centre.
– Afavorir la relació i coordinació entre les famílies i el personal docent.
– Promoure espais de formació, tallers.. per l’alumnat i les famílies.
– Construir xarxa amb altres entitats del barri i/o districtes propers.
– Entrega a l’alumnat de la carpeta personalitzada, des del curs 2021-2022.
Projectes puntuals realitzats:
– Febrer 2019, obsequi d’una taula de ping-pong plegable
– Febrer 2020, instal·lació d’un rocòdrom a una cantonada del pati gran
La veu de les famílies és clau per ajudar al desenvolupament i el benestar dels
nostres fills/es. Sens dubte, l’espai idoni és l’AMPA.

Us hi esperem!!
Podeu contactar amb la Junta, fer suggeriments, aportar idees.. mitjançant l’adreça
electrònica ampa.mila@insmilabcn.cat
Instagram: l.ampa.del.mila_bcn