Informacions per a les famílies

Informacions per a les famílies (3 d’abril)

• Dimarts 14 d’abril comencem la 3a avaluació; a partir d’ara les tasques seran avaluables, seguint les instruccions del Departament d’Educació.
  • Cada dilluns l’alumne rebrà a les 8 h un correu electrònic del seu tutor o tutora amb les tasques que haurà de realitzar durant la setmana. Tenen de temps fins diumenge a les 24 h per fer el lliurament. Tanmateix, si tenen dubtes, s’han d’adreçar al professor o professora de cada matèria, sempre mitjançant el seu correu corporatiu.
  • Com a novetat, començarem a fer classes virtuals amb el programa Zoom. La primera classe serà una tutoria el dimarts 14 d’abril a les 11 h, on l’alumnat podrà preguntar als tutors els seus dubtes sobre el tema TASQUES. Rebran un correu del tutor amb l’enllaç per connectar-se i unes breus instruccions.
  • Divendres 3 d’abril tot l’alumnat ha rebut el seu butlletí de notes que han de compartir amb la família.
  • Durant les vacances de Pasqua, trobaran en la pàgina web unes propostes molt interessants com, per exemple, dissenyar la portada de la carpeta o l’agenda del curs vinent o fer un bon escrit per al concurs de Sant Jordi, entre altres indicacions.
  • Les famílies podeu contactar amb els tutors i tutores mitjançant el correu corporatiu, que podeu demanar als vostres fills i filles.