Activitats extraescolars

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem, que seguint instruccions del Departament de Salut i Educació, les activitats extraescolars i les activitats de lleure infantil i juvenil, l’esport escolar i les activitats extraescolars que es fan fora de l’horari lectiu habitual dins o fora del centre educatiu amb un propòsit educatiu o formatiu, queden suspeses si es fan de manera presencial.

S’exceptuen les activitats que es facin als centres educatius i que mantinguin els mateixos grups de convivència estable que a les activitats lectives.

En el nostre cas es mantenen el Projecta’t per batxillerat i l’èxit anglès, la resta es faran de manera telemàtica. Els vostres fills rebran els enllaços per connectar-se.

Aquestes normes entren en vigor el dia 7 de gener i tenen una previsió de 10 dies.

Pràctiques escèniques

Avui hem fer una classe conjunta de Pràctiques escèniques amb tots els alumnes de 1r de Batxillerat dArts escèniques. Ens hem ensenyat un trocet de la peça que estrenarem al març al @teatretantarantana i ens ho hem passat genial!!!
#distància #invisible
Llegeix més»

Sortida a l’Aquàrium amb l’aula d’acollida

Els alumnes de l’aula d’acollida vam anar a l’Aquàrium el dijous 10 de desembre. Vam veure molts peixos, taurons, cavallets de mar, estrelles de mar, pops, pingüins, meduses, rajades, peixos pallasso, granotes, anguiles… Amb les mesures de la Covid-19 vam tenir l’aquari només per a… Llegeix més»

Cor grec Antígona 2n Batx escènic 2020

Aquesta és una petita proposta de l’assignatura d’arts escèniques de 2n de batxillerat escènic que hem treballat a la primera avaluació, on es combina veu i cos, en un cor grec d’Antígona. Esperem que us agradi!