Seguint les noves mesures sanitàries, a partir de dilluns 2 de novembre se suspenen totes les activitats extraescolars fins a nou avís.
De moment, les classes mantenen la plena presencialitat a l’ESO i Batxillerat, en l’horari habitual, tot i que s’estudiarà reduir la presencialitat al batxillerat.
Declaració responsable per justificar els desplaçaments

Setmana de la Ciència

Aquesta setmana en motiu la Setmana de la Ciència, els alumnes estan fent diverses activitats. A les fotos podeu veure un taller de Realitat Virtual a 1r d’ESO i els treballs amb estructures triangulades que han fet a 3r d’ESO

Llegeix més»

Cicle solar

Inaugurem la Setmana de la Ciència 2020 amb una observació del Sol amb els 1rs d’ESO. El Sol ha tornat a iniciar un cicle solar que sembla que durarà uns set anys. És per aquest motiu que podem observar algunes taques solars com la que… Llegeix més»

FALDILLES SENSE GÈNERE

La notícia del 4 de novembre de 2020 va estar protagonitzada pels joves de tot Espanya.  Alguns alumnes van planejar portar faldilla a l’escola per reivindicar que la roba no té gènere i que tens llibertat de dur el que t’agradi.
Tot va començar per… Llegeix més»

Premis Sant Jordi 2020

A l’abril estàvem en ple confinament i no vam poder fer l’acte de lliurament dels premis del concurs literari de Sant Jordi. Ara que amb l’inici de les classes ens hem retrobat, el professorat de llengua i literatura hem pogut repartir els llibres d’obsequi. Aquí… Llegeix més»