Catifa floral

GALERIA DE FOTOS

L’alumnat de 3r d’ESO del projecte enginy dijous 20 de juny van organitzar un Catering pels voluntaris que preparen la catifa floral a la plaça Rubió i Lluch. per celebrar l’ou com balla.

Intercanvi amb l’escola Kung Karls de Suècia

GALERIA DE FOTOS

Dimarts 4 de juny de 2019

Com cada any l’escola ens ha visitat durant el viatge de final de curs a Barcelona. Al setembre, deu alumnes de batxillerat han estat becats per anar 5 dies a Suècia i conviure amb les famílies dels alumnes de l’escola fent ús de l’anglès com a llengua de comunicació. Tota una experiència d’aprenentatge compartit.

My Life Scrapbook

Els i les alumnes de 3r d’ESO de l’ @insmilabcn han fet un projecte sobre la novel·la #Wonder tot en anglès. El resultat final ha estat un #scrapbook sobre la seva vida. Com que són de tanta qualitat estaran exposats a la biblioteca del centre durant la setmana vinent. Us animem a venir!

Cloenda del projecte Plàstic0

Ahir l’alumnat de Cultura Científica vam celebrar la cloenda del projecte Plàstic0 al @MuseuMaritim compartint idees i experiències amb escoles i instituts d’arreu del territori! @obsdelmar @consorciedubcn @CCiutadana @CEABCSIC @MuseuMaritim @ICMCSIC @luisfruizorejon #fasticdeplastic