ZELESTA + DISTÀNCIA

La setmana vinent els alumnes de 1r de Batxillerat A estrenen dins de la matèria de Pràctiques escèniques la peça ZELESTA + DISTÀNCIA. Al Teatre Tantarantana des del dijous 4 al diumenge 7 de març. Les funcions seran a les 19h de dijous a dissabte i a les 18.30h el diumenge.
És una obra de teatre dirigida pel Rodrigo Garcia Olza i la Begoña Moral que porten preparant amb els alumnes des de setembre. Es basa en el treball de cos i moviment, i en la creació col·lectiva de textos.

Els Oficis de l’Audiovisual

La classe de 2n de Batxillerat d’Arts escèniques ha rebut la visita del Nacho Moliné, director i guionista català, que ens ha ofert una xerrada sobre Els Oficis de l’Audiovisual i ens ha presentat l’oferta formativa de l’ESCAC (Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de… Llegeix més»

Joan Margarit (1938-2021)

El poeta Joan Margarit ha mort avui, als 82 anys. Arquitecte i catedràtic jubilat de càlcul d’estructures de l’Escola Superior d’Arquitectura de Barcelona, va dedicar la seva vida a l’escriptura. Les primeres obres van ser en castellà, però a partir dels anys 80 va passar a utilitzar la… Llegeix més»

Carnestoltes 2021

Els alumnes de 3r d’ESO i de l’aula d’acollida ens hem fabricat màscares de carnestoltes. El repte que teniem era: com fer una màscara amb una sola cartulina (sense gomes, ni cintes…) Hem trobat la solució encaixant-la a la mascareta higiènica.

Activitats extraescolars

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem, que seguint instruccions del Departament de Salut i Educació, les activitats extraescolars i les activitats de lleure infantil i juvenil, l’esport escolar i les activitats extraescolars que es fan fora de l’horari lectiu habitual dins o fora del centre educatiu amb un propòsit educatiu o formatiu, queden suspeses si es fan de manera presencial.

S’exceptuen les activitats que es facin als centres educatius i que mantinguin els mateixos grups de convivència estable que a les activitats lectives.

En el nostre cas es mantenen el Projecta’t per batxillerat i l’èxit anglès, la resta es faran de manera telemàtica. Els vostres fills rebran els enllaços per connectar-se.

Aquestes normes entren en vigor el dia 7 de gener i tenen una previsió de 10 dies.