Tallers artístico-professionals d’Impulsem

Alguns alumnes de 3r d’ESO del Milà han participat en els Tallers artístico-professionals d’Impulsem, que fomenten l’adquisició de coneixements per facilitar la promoció social i laboral dels joves, potenciant l’èxit escolar i millorant les possibilitats d’accés al treball. Es dissenyen i confeccionen diferents productes. Aquest trimestre els tallers han estat de: serigrafia, tèxtil i fusteria.

Nadal 2018 a la Biblioteca del Milà

La Biblioteca ha preparat una selecció de lectures per a aquestes festes. També podràs trobar-hi algunes postals de Nadal elaborades amb fulles d’una falguera que creix al pati petit, i un bosc ecològic que ha dissenyat l’Olga, una de les nostres conserges.
Bones Festes!

Llegeix més»

Trobada d’Escacs al Milà

GALERIA DE FOTOS

Han fet una trobada d’escacs amb alumnes dels instituts Consell de Cent, Ernest Lluch i Milà i Fontanals. Alumnes de 1r a 4t d’ESO han jugat per parelles, barrejant alumnes dels diferents centres, i en acabar han compartit un moment per esmorzar junts.

18/12/2018