Poesia a les aules

Els alumnes de 4t d’ESO hem tingut el privilegi de rebre la visita dels poetes David Castillo i Josep Pedrals amb l’activitat ‘Poesia a les aules’. Veure’ls i sentir-los recitar ha estat tot un espectacle i ens han donat consells per escriure poesia. Moltes… Llegeix més»

Decoració sostenible

Aquest any, els alumnes de 3r B, hem volgut concienciar els nostres companys de l’institut de la importància de tenir un consum sostenible, sobretot en aquestes dates tan especials. És per això que la nostra proposta de decoració de Nadal ha sigut aquest bonic… Llegeix més»

Tallers per un consum nadalenc responsable

La compra conscient durant les festes i ‘les tres R’ en el moment d’escollir la decoració de les cases i centres educatius van ser els assumptes centrals dels tallers en què van participar l’Institut Milà i Fontanals i el Col·legi Sant Ramon Nonat​.
L’alumnat de l’Institut Milà… Llegeix més»

4a TROBADA D’ESCACS

GALERIA DE FOTOS
Divendres 13 de desembre, 4a trobada amistosa d’escacs entre els instituts Milà i Fontanals i Consell de Cent.
L’encontre estava supervisat per  Humpy Koneru, la gran campiona d’escacs de l’Índia que ens ha inspirat a fer bones jugades.
Ha estat organitzat per Peona… Llegeix més»

Museu de la Música

Els alumnes de Batxillerat d’Arts Escèniques van visitar el passat dimecres dia 11 el Museu de la Música per aprendre sobre l’evolució de la música a través dels instruments i també van realitzar un taller de percussió amb instruments de la cultura tradicional de Corea.

Disseny 3D i creativitat

Avui a 1r de batxillerat: disseny 3D i creativitat amb el Miquel Navarro de Wanks Lab amb qui hem reinventat les illes de l’eixample del futur. Tot part del Smart City Congress de Barcelona.

Impressió i creació 3D a l’escola Drassanes

GALERIA DE FOTOS

Avui els alumnes del projecte impressió i creació 3D han anat a les aules dels alumnes de 2n de l’escola Drassanes a portar les joguines que han dissenyat i creat exclusivament per a ells.
S’ha compartit una estona de joc i tothom ha gaudit molt de l’estada.
Moltes gràcies a tot l’equip Drassanes per l’acollida que ens heu fet.