Dates de preinscripció del curs 2019-2020

L’ institut romandrà tancat des del dilluns 15 d’abril fins al dilluns 22 d’abril (ambdós inclosos), és a dir, dimarts 23 d’abril es reprenen les activitats lectives amb normalitat.
Us desitgem unes bones vacances.

Premi Barcelona  Innovació Educativa 2019

Per segon any consecutiu, hem guanyat el Premi Barcelona a la Innovació Educativa, guardó a la millor iniciativa, feta a la ciutat de Barcelona, de millora de la pràctica educativa gràcies al  Projecte RAVALSTEAM, un projecte col·laboratiu entre l’escola Drassanes, la UPF i l’institut Milà… Llegeix més»

Escola Finlandesa Nissnikun

La setmana passada vam compatir uns dies amb l’escola Finlandesa Nissnikun amb els i les alumnes de batxillerat de l’INS Milà i Fontanals. Entre les activitats que vam fer hi ha una presentació sobre l’estil de vida i costums a Finlàndia, una ruta pel Raval, ina gincana sobre el Modernisme en petits grups. També vam preparar entrevistes que ben aviat publicarem!

1r Congrés Científic del Milà

L’alumnat de 2n ESO B ha estat estudiant la fotosíntesi des del punt de vista de científics i científiques de la mà de l’Andrea i la Raquel, actuals professores de pràctiques del centre. Al llarg de la investigació han seguit el mètode científic, s’han plantejat… Llegeix més»