Museu de la Música

Els alumnes de Batxillerat d’Arts Escèniques van visitar el passat dimecres dia 11 el Museu de la Música per aprendre sobre l’evolució de la música a través dels instruments i també van realitzar un taller de percussió amb instruments de la cultura tradicional de Corea.

Disseny 3D i creativitat

Avui a 1r de batxillerat: disseny 3D i creativitat amb el Miquel Navarro de Wanks Lab amb qui hem reinventat les illes de l’eixample del futur. Tot part del Smart City Congress de Barcelona.

Impressió i creació 3D a l’escola Drassanes

GALERIA DE FOTOS

Avui els alumnes del projecte impressió i creació 3D han anat a les aules dels alumnes de 2n de l’escola Drassanes a portar les joguines que han dissenyat i creat exclusivament per a ells.
S’ha compartit una estona de joc i tothom ha gaudit molt de l’estada.
Moltes gràcies a tot l’equip Drassanes per l’acollida que ens heu fet.

Joan Margarit: El poeta bilingüe

El poeta Joan Margarit (Sanaüja, Lleida ,1938), que ha estat guardonat amb el premi Cervantes de les lletres hispàniques, també va dedicar unes paraules al Milà.

Són aquestes:

“Per al Milà i Fontanals, que per a mi ja era mític quan era al carrer de la Canuda. Per un recital en català als nouvinguts que n’estic segur seran millor que nosaltres. Pel poeta que -d’entre elles i ells- segur que escriurà millors poemes dels que nosaltres hem sabut fer. Amb una abraçada gran per tots vosaltres, del vostre…”

Joan Margarit Consarnau  (4/5/2009)

Polseres

GALERIA DE FOTOS
“Big thank you to ‘Yaya Pilar’ and Carmen, grandmother and mother of one of our students, for teaching us today how to make bracelets for our #eTwinning partners from Hungary, Poland and Taiwan!”

Tallers per un consum nadalenc responsable

La compra conscient durant les festes i ‘les tres R’ en el moment d’escollir la decoració de les cases i centres educatius van ser els assumptes centrals dels tallers en què van participar l’Institut Milà i Fontanals i el Col·legi Sant Ramon Nonat​.

L’alumnat de l’Institut Milà… Llegeix més»