BIOPOEMS 1er ESO

We are getting to know each other in 1st ESO by filming and watching our BIOPOEMS in Flipgrid. It’s fun! Biopoems are texts in which we talk about our favorite things.
Els i les alumnes de 1r ESO ens estem coneixent entre nosaltres gravant i mirant els… Llegeix més»

Vídeo Culture talks

Last week we could enjoy @burlington “Culture talks”, with a native speaker. It’s a fun and interactive way for your students to learn about various aspects of British culture. Everyone in the class had a chance to participate. It was a fantastic class at our school.… Llegeix més»

Cultura Audiovisual 1r BAT: Enquadrament

L’enquadrament és la nostra mirada, selecciona el focus d’atenció i captiva els nostres sentits. En aquesta pràctica l’alumnat ha realitzat diferents exercicis compositius (llei dels terços, llei de la mirada, composició centrada, composició geomètrica, etc.) i ha seleccionat la seva millor fotografia per aquesta exposició… Llegeix més»

Etwinning project

3rd of Eso students have already started working in our etwinning project ‘ Your Life, My Life’. We’ve been really busy these weeks. We are now very excited about getting to know our international classmates from Germany, Italy and The Netherlands! Learning English is fun!#eTwinning
Els… Llegeix més»

Obrim la biblioteca!

La biblioteca del Milà ja està oberta, cada dia de 10.45 a 11.45 h. A la vostra hora de pati, podeu venir a buscar llibres de préstec, a estudiar o a llegir.
A la foto podeu veure les últimes novetats que hem incorporat al nostre catàleg.
Us… Llegeix més»

Diari El Raval octubre 2021

L’amor tot ho mou

Darrerament ens arriben notícies esgarrifoses de l’augment d’incidents i agressions cap a persones que formen part del col·lectiu LGTBIQ+, actes de violència tots ells espantosos que s’han de poder aturar.

Per començar, cada persona és lliure d’estimar a qui vulgui. Hem de ser conscients que l’amor mou el món i és clau en les nostres vides. En aquest sentit, mostra una gran manca d’empatia no respectar la sexualitat d’una altra persona pel simple fet que no estigui dins del que, per a alguns, es consideri com a “normal”. A més, tenir diferents perfils de persones dins d’una societat la fa més rica i diversa. Vivim en comunitat i cal aprendre a no jutjar, respectar i aprendre de les nostres semblances i deferències. Per tot això cal educar les generacions que ara ens arriben d’una manera inclusiva, sense jutjar les persones per com estimen.

Per acabar, cal que siguem més conscients dels nostres petits actes diaris. Amb això vull dir que hem d’anar més amb cura amb les frases i comentaris irrespectuosos que fem servir al nostre dia a dia, ja que usem sense adonar-nos expressions que poden molestar els diferents col·lectius.

En definitiva, tots els éssers humans necessitem rebre i donar amor, tots volem ser estimats. La manera com cada un de nosaltres estimi ha de ser respectada i en cap cas ha de ser jutjada per ningú.

Roser Gelis

2n Batxillerat