Convivències 1r ESO a la Conreria (Tiana) 18 i 19 d’octubre

GALERIA DE FOTOS

Durant l’estada a les colònies escolars es pretén potenciar la convivència entre els companys, així com el coneixement i l’aprenentatge a través del contacte directe amb el medi natural. Al llarg d’aquests dies, els  joves descobriran moltes coses, realitzaran excursions, tallers i jocs i, amb l’ajut dels educadors, viuran un experiència personal molt enriquidora.

La Conreria | Tiana | El Maresme

A només 15 quilòmetres de Barcelona i situat en un entorn natural privilegiat, és un allotjament ideal per a grups, atès que la varietat, l’amplitud i la versatilitat de les seves instal·lacions donen cabuda a una infinitat de possibilitats.

L’Institut Milà i Fontanals, amb imatge renovada (betevé)

L’equipament s’ha rehabilitat per millorar-ne la imatge i fer-lo més sostenible
L’Institut Milà i Fontanals, al Raval, estrena imatge fruit d’uns treballs que han servit, a més de per millorar-ne l’aspecte, per fer més sostenible l’equipament. Se n’ha renovat la fusteria d’alumini, s’han reparat les reixes i s’hi… Llegeix més»

Intercanvi amb l’escola Kung Karls de Suècia

dimecres 5 de setembre, arribada a l’aeroport d’Estocolm

GALERIA DE FOTOS

L’escola Kung Karls de la localitat de Kungsör (Suècia) ha convidat a 10 alumnes i 2 professors de l’institut Milà i Fontanals a visitar el seu centre amb l’objectiu de compartir la cultura, l’idioma i els costums de l’alumnat dels dos instituts.

El viatge es realitzarà de dimecres 5 fins a dilluns 10 de setembre i s’allotjaran en cases d’alumnes i professors suecs.