Referèndums sobre la retirada del monument commemoratiu de la Batalla de l’Ebre

L’alumnat de 3r d’ESO, que participa en el projecte “Apropa’t”, proposta entre el museu de Tortosa i el nostre institut que té com a objectiu adquirir un pensament propi a partir de la documentació prèvia, aprendre a respectar els principis de la democràcia, valorar el patrimoni històric i conèixer fets històrics relacionats amb la nostra ciutat. Ha coordinat una proposta participativa per comprovar si aprofundir en el coneixement sobre un fet pot influir en el procés de presa de decisions. Per demostrar aquesta hipòtesi han decidit fer dos referèndums sobre la retirada del monument commemoratiu de la Batalla de l’Ebre a Tortosa. En el primer, l’alumnat no comptarà amb informació sobre el monument i per al segon informaran prèviament de manera adequada sobre la història del monument i el seu valor artístic.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *