Xocolatada solidària

Benvolguda comunitat educativa, tanquem el trimestre amb una xocolatada per una bona causa, la recerca del càncer infantil a l’Hospital Sant Joan de Déu. Activitat oberta a tota la comunitat: pares, mares, iaios, iaies, tutors i tutores, germans i germanes, amics i amigues… Ja… Llegeix més»

Celebrem el 8M: Fem entrevistes

Celebrem el 8M al centre. Rebem dones referents en tots els àmbits professionals, algunes exalumnes, la majoria de Jesús. Des d’I3 fins a 4t d’ESO les entrevistem per trencar estereotips de gènere i conèixer com ho estan aconseguint en els seus àmbits laborals. Aviat, compartirem… Llegeix més»

Apadrinament digital

Dintre de la Gira de Transformació Digital organitzada per la UOC, l’Institut Escola Daniel Mangrané de Jesús va presentar la seva experiència “Apadrinament digital”. En aquest audiovisual, l’alumnat de 3r d’ESO de la matèria de Tecnologia, desenvolupa l’activitat amb els companys i companyes d’I5, per als quals han preparat propostes per utilitzar SCRATCH júnior.