RCS

Aquest curs 2022-23 s’està duent a terme un nou projecte anomenat RCS. Aquest programa es fonamenta en el plantejament de reptes a l’alumnat de 3r d’ESO per part d’entitats socials procedents de l’entorn dels centres educatius com entitats, associacions, museus, biblioteques, ONGs, etc.

L’objectiu és generar entorns d’aprenentatge que incloguin tasques autèntiques, reals, que transfereixin el poder de decisió i execució a l’alumnat per tal de promoure aprenentatges amb sentit i valor personal i fomentar l’interès dels joves en el que passa al seu entorn, des d’una perspectiva crítica i amb capacitat de compromís i d’intervenció.

Aquí us compartim una petita mostra del que s’ha fet, que s’anirà ampliant a mesura que es va avançant en els diferents projectes.

EN QUÈ CONSISTEIX EL PROGRAMA DE RECERCA, CREACIÓ I SERVEI (RCS)? VÍDEO Presentació RCS DEPARTAMENT: PRESENTACIÓ RCS DEPARTAMENT

L’alumnat que ha fet els diferents projectes s’ha reunit l’últim dia per tal de poder presentar als seus companys què han fet dintre dels projectes RCS dels diferents àmbits.