“L’ofici d’educar” de Catalunya Ràdio

Dintre del programa RCS, hem participat juntament amb 5 instituts amb una nova edició de “L’ofici d’educar” de Catalunya Ràdio sobre la generació “fora tabús”. Aprenem ràdio, fent ràdio!

“L’ofici d’educar”, amb Elisabet Pedrosa, Premi Marta Mata 2021, al capdavant, serà dilluns dia 16 de gener al Centre de Lectura de Reus per gravar una edició especial sobre la generació “fora tabús”, la que actualment té entre 14 i 16 anys. Hi participaran representants de cinc instituts d’arreu de Catalunya, els quals formen part del programa d’innovació pedagògica Recerca, Creació i Servei, impulsat pel departament d’Educació de la Generalitat, que compta amb la col·laboració de Catalunya Ràdio.

Alumnes de l’Institut Guindàvols de Lleida; de l’Institut Josep Tapiró de Reus; de l’Institut Escola Daniel Magrané de Tortosa; de l’Institut Joan Puig i Ferrater de la Selva del Camp i de l’Institut Vilafranca 2. Tots ells han creat un projecte radiofònic per poder entrenar-se com a periodistes, i han expressat, sense pèls a la llengua, com són, què pensen, què els preocupa i què els mou de debò.

L’edició de “L’ofici d’educar” sobre la generació “fora tabús” s’emetrà el 22 de gener, diumenge, com sempre a les 06.05 del matí dins d'”El suplement”. Compartim l’ENLLAÇ AL PROGRAMA>>