Carnaval 2021

S’apropa el febrer i celebrarem el Carnaval la setmana del 8 al 12 de febrer. Des de la Comissió de Festes hem estat organitzant aquesta festa, en un format diferent d’altres cursos, per adaptar-nos a les mesures anticovid. Veureu que aquest curs, excepcional com és, tenim un tema on volem empoderar a l’alumnat davant d’aquesta pandèmia.

Celebrarem el Carnaval la setmana del 8 al 12 de febrer. L’alumnat d’infantil i primària es disfressaran cada dia amb una de les ordres del Carnestoltes, que es penjaran cada dia al web de l’escola per tal que les vegin des de les seves classes, i divendres se les posaran totes per completar la disfressa.
La tarda del divendres 12 de febrer farem festa a les aules: mirarem el vídeo del judici de Carnestoltes, i altres sorpreses de les quals ja us en farem difusió.

Des d’aquí volem donar les gràcies a l’alumnat de sisè, a l’alumnat de l’optativa d’arts escèniques i a l’alumnat de dinamització de centres de l’ESO per fer possible aquesta festa, i també a les famílies que formen part de la Comissió per la seva participació. Gràcies a tots i totes per fer possible aquesta festa!