1r dia de Colònies a Olot (1r d’ESO)
Ahir després d’arribar a l’allotjament d’Olot, vam anar a St. Privat d’en Bas per torns, uns al matí i els altres a la tarda. Allà vam poder fer senderisme aquàtic al riu Gurn i una cursa d’orientació. I després de sopar va ser l’hora del joc de nit!
1r dia de Colònies a Olot (1r d’ESO) Llegeix més »


