El recapte d’aliments de 4t d’ESO arriba al Rebost del barri
Durant les darreres quatre setmanes, l’alumnat de 4t d’ESO ha liderat el recapte d’aliments destinat a persones en situació de vulnerabilitat. Al llarg d’aquests dies, han passat per les diferents classes de l’institut recollint els productes que aportaven els altres alumnes i membres de la comunitat educativa, organitzant-los i fent-ne el seguiment. Avui han fet […]
El recapte d’aliments de 4t d’ESO arriba al Rebost del barri Llegeix més »




