Aprendre història tocant el passat

L’alumnat de 5è ha visitat avui el Museu Egipci de Barcelona, on ha pogut endinsar-se en la fascinant cultura de l’antic Egipte. Aquesta sortida ha estat una oportunitat única per conèixer de prop com vivien els egipcis i descobrir alguns dels seus secrets més sorprenents.

Durant la visita, els nens i nenes han pogut observar mòmies reals, fet que els ha despertat una gran curiositat i interès. A més, han participat en un taller de momificació, on han après, de manera pràctica, com es duia a terme aquest procés tan característic de la civilització egípcia.

Aquesta experiència ha afavorit un aprenentatge significatiu, ja que l’alumnat ha pogut connectar els continguts treballats a l’aula amb una vivència real. Sens dubte, ha estat una jornada enriquidora i molt motivadora per a tots i totes.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut