PREPARANT EL FESTIVAL

Durant aquest matí, 12 de deembre els alumnes de P5, 2n i 4t acompanyats dels seus mestres es troben a l’auditori Felip Pedrell ultimant els darrers detalls per a que aquesta tarda us puguin mostrar diverses interpretacions des de la vessant més artística. Algunes d’elles relacionades amb el Nadal i d’altres amb els projectes que han portat a terme durant aquest trimestre.

Tots ells són els gran portagonistes d’aquesta tarda. Estan molt emocionats, nerviosos i amb moltes ganes de gaudir d’un bon espectacle amb la companyia de les famílies que formen part de la nostra escola. Ens veiem aquesta tarda però us deixem aquestes imatges.