Cultura digital

Competència digital de l’alumnat

L’assoliment de la competència digital de l’alumnat és un dels objectius principals de l’Estratègia digital del centre.

Pla d’acollida digital

Amb l’objectiu de garantir una correcte acollida de la comunitat educativa s’han recollit els procediments i orientacions d’ús de les eines i entorns digitals per l’alumnat i famílies de nova incorporació al nostre centre.

Comunicació de la comunitat educativa

En el context actual d’una societat digitalitzada i evocada a una comunicació activa i permanent, fa necessari l’elaboració d’un Pla de comunicació que defineixi les necessitats i estableixi els canals de comunicació entre els diferents membres de la comunitat educativa. Amb aquest objectiu, des del centre es posa a l’abast diferents plataformes, portals digitals i xarxes socials amb l’objectiu de facilitar la comunicació entre diferents membres de la comunitat educativa.

Activitats digitals