Pressupost 2023

Benvolgudes famílies, alumnat i personal docent i d’administració i serveis de l’institut Vallès,

És un plaer presentar-vos els pressupostos anuals del nostre institut per a l’exercici 2023 (el teniu penjat al menú L’INSTITUT > DOCUMENTS DE CENTRE). A través d’aquest document, volem compartir amb tota la comunitat educativa les previsions econòmiques d’ingressos i despeses per als diferents àmbits que conformen la vida del nostre centre: des de l’adquisició de materials i l’organització de sortides de l’alumnat, fins a la despesa de serveis o la millora de les nostres instal·lacions.

Els pressupostos d’un centre educatiu són una eina clau per assegurar-ne el bon funcionament i per garantir que els recursos disponibles es gestionen de manera clara i eficient. Així, a través d’aquesta publicació, volem donar transparència a les nostres decisions i, alhora, oferir una oportunitat perquè tota la comunitat educativa pugui fer arribar les seves propostes i suggeriments amb l’objectiu de seguir millorant dia a dia.

Atentament,

La direcció de l’institut Vallès.