Campions Lliga Escolar d’Ultimate

El passat dissabte dia 17 de novembre, un equip amb 4 membres del nostre institut es va proclamar CAMPIÓ de la 1a jornada de la Lliga Escolar d’Ultimate 2018-19 en categoria Sub18, que es va disputar al Complex Esportiu Municipal de la Mar Bella, a Barcelona. El combinat de jugadors vallesans es van imposar clarament als 2 equips del Centre Juvenil Balandrau de l’Hospitalet de Llobregat, i posteriorment van superar en un emocionant e intens partit als Squirrels de Palau-Solità i Plegamans per 12-10.

Per altra banda, van quedar a un sol punt d’aconseguir també el premi de reconeixement a l’Spirit, un premi atorgat pels rivals i que valora el compromís dels jugadors amb les normes i el respecte dels companys i els rivals durant el joc.

Ara toca preparar-se per la propera jornada que possiblement es celebrarà a Sabadell el 22 de desembre.