Novetats PAU i PAP 2020

Atesa la situació excepcional en la qual es troba el país, en aquests moments es treballa en un escenari d’ajornament generalitzat de totes les proves. Per a la celebració de les proves PAU, les noves dates s’escolliran entre el 22 de juny i el 10 de juliol, en convocatòria ordinària, i abans del 10 de setembre, en convocatòria extraordinària.

El nou calendari de proves d’accés a la universitat es consensuarà en el marc de la Comissió d’Accés i Afers Estudiantils del CIC i, per tant, es prendrà una decisió col·legiada entre el Govern, les universitats i els representants d’estudiants. En aquesta reunió, també s’acordarà una flexibilització en el model d’examen, d’acord amb el fet que l’alumnat ja ha completat tres quartes parts del curs corresponent a segon de Batxillerat.

Podeu accedir a la informació completa en aquest enllaç.