L’alumnat de 3r d’ESO i el Pickleball.

Aquesta setmana els alumnes de 3r i 4r d’ESO hem anat a les primeres pistes de Pickleball de Catalunya. Les pistes estan ubicades al carrer de Milà i Fontanals de Sabadell, i compta amb persones expertes entrenades per l’Associació espanyola de Pickleball.

L’alumnat ja havia estat practicant aquest esport les darreres setmanes a les classes d’educació física i ja anàvem una mica informats.

El Pickleball és un esport que es juga amb pales similars a les de pàdel, però sense forats, amb una pilota de plàstic foradada i amb un sistema de puntuació el qual només anotes punt si estàs sacant. Una curiositat que ens van explicar va ser que l’esport es diu així perquè el creador tenia un gos que es deia Pickle i quan ell li demanava que li portés la pilota li deia “Pickle ball!” i es va quedar amb aquest nom.

L’experiència ens va agradar molt, ja que va ser divertit jugar-hi i vam poder aprendre un esport que per nosaltres era desconegut i, a més a més, es pot practicar a Sabadell.

Bruna Calàbria Jou – alumna de 3r D