7a Edició Campus Vallès 2021

Benvolgudes famílies,

Des de l’AFA de l’Institut Vallès, ens plau comunicar-vos que a dia d’avui (i tenint en compte totes les indicacions i mesures establertes per les autoritats educatives i sanitàries, podem fer oficial la realització de la 7a edició del Campus Vallès 2021!!!

Tindrà lloc del 28 de juny al 23 de juliol del 2021 a les instal·lacions de l’institut Vallès i estarà coordinat per l’ Associació Juvenil Símunt. L’horari serà de 8:30h a 9h (acollida), de 9h a 13:30 (activitats esportives) i de 13:30h a 15h (servei de menjador).

El Campus Vallès estarà dividit en dues seccions principals: d’una banda el futbol sala i d’altra el voleibol. En ambdues es realitzarà una combinació d’entrenaments i partits amb objectius específics per dies/setmanes. A aquestes dues seccions es sumaran diversos esports com bàsquet, tennis taula o 4square, entre d’altres.

Les activitats esportives es complementaran amb sortides diàries a la piscina de Can Marcet i una excursió setmanal, els dijous: LeFive/Salting, Humor Amarillo de Castellolí (fins les 16:30h), Illa Fantasía (fins les 16:30h) i La Bassa. Els que ho desitgin podran quedar-se a dinar (de 13:30 a 15h) a l’Escola Catalunya (cuina pròpia). Cada dia, durant l’hora d’esmorzar hi haurà fruita per a tothom (a càrrec de Símunt).

La inscripció s’haurà de fer online, del 17 de maig al 6 de juny. Hi ha un límit de 60 inscrits per setmana amb el que si esteu interessats en assistir-hi, no demorem en la inscripció, per no quedar-vos sense plaça. Us adjuntem el link a la inscripció: https://simunt.com/inscriu-te-al-campus/

Recordeu que els socis de l’AFA o alumnes de l’Institut Vallès, tenen un 10% de descompte a la inscripció i prioritat en la inscripció.

Anunciar-vos també que el dia 10 de juny a les 20h tindrà lloc una reunió informativa de forma telemàtica:

• Pels ja inscrits: rebreu un correu amb l’enllaç a la reunió.
  • Pels no inscrits: adreceu-vos al mail simuntvalles@gmail.com i us enviarem l’enllaç.

Per últim, us deixem l’enllaç on hi trobareu tota la informació al detall (dates, preus, horaris, etc): https://www.simunt.com o a través de l’Instagram @simunt_

Si teniu dubtes o comentaris, podeu enviar-los a: simuntvalles@gmail.com (Tlf: 623.04.03.20)

O al correu de l’AFA: ampa@institutvalles.cat

Moltes gràcies!