Taller Matemagia – 1r d’ESO

El passat 23 de febrer l’alumnat de 1r d’ESO del nostre centre va tenir l’oportunitat de gaudir d’un taller de màgia i matemàtiques de la mà de Sergio Belmonte, professor de matemàtiques i i mag.

Durant el taller l’alumnat va descobrir les matemàtiques que s’amaguen darrere els efectes màgics que en Sergio els va presentar: van aprendre a fer aparèixer i desaparèixer cigrons, com ordenar cartes bufant, a comunicar-se amb la ment o a crear històries esbojarrades jugant amb la simetria.

Els alumnes i les alumnes es van mostrar molt interessats en conèixer els secrets que amagava la màgia d’en Sergio i en van pendre bona nota per poder posar després les seves famílies a prova. I alguns ho van aconseguir!