Sortida Torrent de Colobrers 2n d’ESO

El passat 31 d’Octubre i amb motiu de la celebració de la Castanyada, els alumnes de 2n d’ESO vam anar a fer un volt pel rodal de Sabadell. A part de la caminada, que en total van ser quasi 4h!, pel camí s’havia d’observar pels llocs que es passava per tal de poder realitzar l’activitat estirar el fil. Aquesta consisteix en escollir algun element del camí i després, a casa, esbrinar-ne més coses i poder explicar-ho als companys. Places, carrers, monuments, horts urbans, muntanyes, ermites, vegetació…

Un cop arribats al final del trajecte, Togores, vam fer el concurs de l’esmorzar saludable i sostenible. Fins hi tot hi va haver-hi castanyes!, però es van trobar a faltar els panellets!. Després d’un merescut descans, vam ballar danses tradicionals i ball de bastons al so de les flautes que alguns companys van tocar.

De tornada no vam poder passar pel Torrent de Colobrers ja que les darreres pluges van malmetre molt el camí, i aquest no era segur.

Un dia diferent fora de l’institut per celebrar un dia especial, la castanyada!!!